Сагата „Хенди“ продължава…

Днес получихме отговор от КЗП (най-после):

По повод постъпила Ваша жалба в Комисията за защита на потребителите /КЗП/ с вх. № Ц-03-11778 от 15.12.2010г. относно сключен договор за мобилни услуги, Ви уведомявам, че проверката на „Хенди Тел”ЕООД продължава и ще бъдете уведомена за окончателните резултати, след  приключването й.

Малко, но от сърце, както се казва. Ако не друго, изглежда сякаш правят нещо.🙂 Което означава, че всяка една жалба в повече е добре дошла.

Освен това разбрах, че М-тел са одобрили жалбата на бившия ми съквартирант, като са му спрели договора без да плаща неустойки. С което дотук имаме две уважени от М-Тел жалби. Може би все пак тези неща с договорите са за който клъвне, защото има доста хора, които или не искат да се занимават, или не знаят какво да правят и са съгласни да си плащат сметките. Всичко си зависи от нас.

Любопитно ми е какво ще се случи по-нататък. Ще пиша, когато получим резултата от проверката на Хенди.

 

1 Response to “Сагата „Хенди“ продължава…”


  1. 1 Драго 22.02.2011 в 21:58

    Здравей аз съм поредния излъган от Handy и то не къде да е, а в клона им в Студентси град във Фантастико. Когато разбрах за това че са ме вързали с договор за 2 години се разрових из интернет и попаднах на твоя блог. Браво на всички, които са си потърсили правата и са подали жалби и на теб, че разпространяваш такава информация. Аз тепърва ще се залавям с това и ако знаеш нещо повече от това, което си написал в блога си, ще съм ти много благодарен да го споделиш с мен (относно жалбата в Мтел например),че досега не съм се сблъсквал с такъв проблем или дори да се свържем по някакъв начин да обменим малко информация. Предварително ти благодаря🙂


Вашият коментар

