Хенди – развръзката

В крайна сметка жалбата ни беше одобрена от М-тел. Договорът беше спрян без заплащане на дължимите неустойки. Разбира се пак имаше уловка – абонатът трябва да заплати всички дължими суми по фактури. Злополучната карта обаче така и не беше разпечатана, а няма как да излезе фактура за по-малко от месец. Пък и М-тел напоследък ги бавят с месец-два.🙂 Така на приятелката ми ѝ се размина само с 5 лв. и някой и друг загубен ден (плюс малко потрошени нерви). За сметка на това пък си остава безценният опит.🙂

Лично аз съм доволен от М-тел, много се радвам, че постъпиха както е редно и разрешиха проблема. Да си призная, когато пускахме жалбите силно се съмнявах, че ще има някакъв положителен ефект от тях. Но се оказа, че ефект има, не знам дали нашето не е просто късмет, но може би когато човек си търси правата все пак се намира кой да го чуе. Важно е само да има време и да му се занимава. Надявам се, че доста хора ще прочетат това и когато изпаднат в подобна ситуация няма да ги мързи да пишат жалби. Не, че успехът е 100% гарантиран, но дори и да си останете само с опита – струва си. :)  Все още няма отговор от КЗП, а от Хенди не смятам, че въобще ще получим (служителката, която ни прие жалбта в офиса им ни каза, че когато в Хенди пристигне подобна жалба, те просто я препращат на М-Тел). Но писането на жалби определено си струваше.

Ако получим отговор от КЗП, ще пиша. Ако ли не – също.🙂

1 Response to “Хенди – развръзката”


  1. 1 Maria Pavlova 26.03.2012 в 00:57

    Здравейте, Пламене,
    Аз очевидно съм поредната жертва на Хенди – през лятото мин. година сключих договор за СИМ карта в офиса на Хенди на бул. Витоша. Аз в момента работя в чужбина и ми трябваше мобилен телефон за времето на лятната ми отпуска – около 1 месец, и бях готова да си купя еднократна карта, макар и по-скъпа. В офиса, обаче, ми изнесоха цяла лекция: защо Ви е да плащате висока цена за разговори, сключете договор, който безпроблемно ще „замразите“ и няма да плащате нищо до следващото ви идване в България, когато ще го „активирате“ отново.Много се колебах, но накрая се съгласих, след като поне 5 пъти ме увериха, че няма никакви такси за времето на „спирането“. Сега разбирам от моя роднина, че сметките идват всеки месец и М тел ме заплашвал със съд…
    Във Вашия случай притеснителни са следните обстоятелства:
    1. Комисията за потребителите като че ли заема повече страната на компаниите отколкото на потребителите, от нея се очаква най-малкото да препрати писмото на М тел и да изиска отговор;
    2. Очевидно случаят не е единичен, ако се съди от това, че и други хора реагират на написаното във Вашия блог. В тези условия версията „липса на доказателства“ се пропуква и не може да бъде защитавана от Комисия, която е призвана да брани интересите на клиентите. Защото няма как толкова много хора да разказват една и съща история и факти.
    Все пак добре е, че въпросът е бил решен по положителен начин. Радвам се, че попаднах на блога Ви – явно социалните мрежи изпълняват положителната си функция. Може би ще помогнат най-сетне да се създаде гражданско общество в България, което осъзнава интересите си и ги отстоява? Много се надявам това да не е само мечта…
    Мария


Вашият коментар

