Измами в Handy

Вчера се оказа, че в Хенди-Тел лъжат хората както си искат. Мислех си, че човек може просто да внимава и да чете ситните буквички, но вече и това не ви спасява – служителите на разните му там магазинчета за телефончета лъжат най-нагло, и ако някой се върже – добре, ако не мине номерът – има и други клиенти.
Вчера следобед приятелката ми е отишла до магазина на Хенди във Фантастико, в Студентски град, за да си плати сметката. Там я излъгали, че М-тел са ѝ подарили карта за Loop. Условията за ползване били същите като на Loop UP2U. След няколко отказа от страна на приятелката ми да я вземе са ѝ казали, че тя няма право да откаже картата, а те са длъжни да ѝ я дадат. Казали ѝ също така, че ако не я използва от М-тел ще спрат картата автоматично, без някакви последствия. Тя се съгласила да я вземе, за да може да се махне от тия навлеци.
Оказала се с двугодишен договор за абонаментен план Loop 5 – т.е. има „минимално месечно потребление“ от 5 лв., което абонатът е длъжен да заплаща, дори и сметката му за месеца да е 50 стотинки. Ходихме до магазина на М-тел да попитаме дали наистина има такава „промоция“, оттам ни казаха да пуснем жалба в свободен текст. Върнахме се в Хенди да се оплачем, но там любезно ни обясниха, че договорът си е такъв, и че никой не е изкарал личната карта на клиентката насила.
Решихме да пишем жалба до М-тел, разтърсихме се из Интернет и какво ли не намерихме… От време насам във „Фейсбук“ е била създадена следната група. Попаднахме и на това: http://izlugan.com/index.php?go=signals&p=profile&signalId=1990. Както и на много други. Оказва се, че това не е някакво изключение, а обичайна практика, да не кажа търговска политика. Звъннах не един приятел за помощ при писане на молбата – оказа се, че и той имал същият проблем, на същото място, по същия начин. Само, че е завлечен с 10 лв./месец.

Резултатът – той каза, че ще пусне 3 жалби (на КЗП, М-тел и Хенди-Тел), решихме и ние да последваме примера му. Днес ходихме поред в Комисията за защита на потребителите, в Мтел и най-накрая в магазин на Хенди, откъдето ни препратиха към централният им офис на бул. „Шипченски проход“ 63, ет.3. Дори и нищо да не стане, поне ще сме спокойни, че сме сторили каквото е редно да се прави в такива случаи. Остава ни само да стискаме палци от М-тел да анулират договора без да искат неустойки. Ако сторят това, ще ги обичам много!🙂 За тази изцепка М-Тел не носи никаква вина, но се надявам да постъпят правилно и да потърсят отговорност.

А на всеки, който ще каже „защо не четете под какво се подписвате, вие сте си виновни“, ще кажа, че това звучи също толкова смислено, колкото и следното: ако ви се наложи да подавате жалба заради това, че домът ви е взломен и ограбен, някой да ви каже „защо не сте си стояли вкъщи да си пазите имуществото?“. Едно е да прецакаш някой, защото не е гледал за звездички, друго е да си го лъгал в очите, докато не е поставил подпис. Подобни практики трябва да бъдат ограничавани и санкционирани, не трябва да подхождаме към тях на принципа „пазете се кой както може“.

Във всеки случай, препоръчвам да се избягват магазините „Handy“, начетохме се на измами с карти, телефони, гаранции и други такива. Същото може да се каже и за другите големи играчи – 2be и Germanos, справка с гугъл показва същите неща и в техните магазини. Пазете се!

64 Responses to “Измами в Handy”


  1. 1 Алеко Анонимен :) 28.12.2010 в 13:00

    Здравей, мен също ме завлякоха с 10 лв/месец за 2 години, като мислех, че просто минавам на друг план, а те гадовете всъщност ми продадоха нова карта🙂 Когато разбрах, че не става това, което съм си мислел, се опитах да се откажа, но мазникът каза, че „вече бил пуснал“ картата, и трябвало да ходя до централния офис на M-tel, за да спирам заявката. Тъй като централният офис е в София, а аз на другия ден пътувах за празниците, нямаше как това да стане.

    Бих искал да знам какво е било развитието в описаните от теб случаи, както и ако знаеш как по-точно да подам жалби в КЗП, М-тел и Хенди. Питам, защото като отида някъде ме размотават да ходя на друго място, там да питам, там да подавам жалби и т.н.

    • 2 Пламен 28.12.2010 в 23:49

      До момента няма съществено развитие, освен че получихме входящ номер от М-тел. Нормално е, все пак е ваканционен период. Още като пускахме жалбите, си знаехме, че отговор преди Нова Година няма да получим. Още чакаме резултатите и стискаме палци.
      Писах и как ни изглеждаше жалбата, както и някои адреси. Не съм експерт по подаване на жалби, но споделям личния ми опит.
      Смятам, че колкото повече жалби получат, толкова по-добре. Може и да се замислят…
      Бих се радвал да науча как се развиват нещата при теб.

  2. 3 Благой 13.01.2011 в 11:26

    Здравейте, мен също ме излъгаха в Хенди с двугодишен договор и такса 10лв/месец. Ще се радвам, ако споделите дали има резултат от жалбите ви.

  3. 4 Пламен 13.01.2011 в 23:58

    Както писах по-късно, резултат имаше, при това положителен. От М-тел спряха договора без да си искат неустойките. Написах също така и примерна жалба. Според мен си струва човек поне да се опита да се бори. Успех!

    • 5 Анита 28.01.2011 в 10:51

      Здравейте, мен също ме измамиха в Хенди-Пазарджик, с подобна карта с 9,90 такса. дадоха ми да подпиша договор,в който обаче няма номер, няма срок, няма дата, няма отбелязан абонаментен план в Приложение 1. Пуснала съм жалби към КЗП, М-тел, и Хенди. До момента отговор имам само от КЗП-„Видно от представените от вас документи сте сключила договор с „Мобилтел“, ЕАД. Няма и думичка по въпроса за липсващите атрибути на договора. Чакам отговорите и от другите две места.Искането ми към М-тел е анулиране на картата, заради невалиден договор. Иначе на всякъде, където ходих ме питат „Защо подписвате без да четете?“. Отвоварям им, че всичко съм видяла и от Хенди ми обясняват, че това не е договор, именно заради липсващите атрибути по него. Така, че с ИЗМАМА ме накараха да подпиша договор. След като дойдат и другите отговори смятам да дам гласност на случая и в медиите, поне да не пострадат и други хора като мен.

      • 6 Пламен 29.01.2011 в 12:26

        Здравейте! Ние пък така и не получихме отговор от КЗП, а в момента сме в сесия и нямаме време да идем и да проверим за отговор. Не сме очаквали, че ще направят нещо, де. Но днес докато разглеждах сайта им попаднах на тази новина – http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=1&document_id=2918 Жалко, че засяга само техническите им проблеми, а дума не се казва за измамите с договорите. Надявам се, че от М-Тел ще Ви позволят да прекратите договора си без да плащате неустойки, както се случи с нас. Определено обаче тези случаи се нуждаят от гласност, ние не сме сигнализирали медиите, но пък в наши дни те не са единственият източник на информация – има ги социалните мрежи, блоговете и какво ли не още. Моят начин за споделяне на информация беше блогът ми. Колкото повече хора научат за тези измами, толкова повече хора ще се пазят и в крайна сметка няма да има кой да се „хваща“, поне така си мисля аз.

  4. 7 Анита 02.02.2011 в 18:57

    Здравейте отново. Обещах, че ще пиша за всяко развитие на случая-въоръжена с копието и 8 отбелязани липсващи точки (най-важните от които-номер на договор, СРОКпо него поисках обяснение от г-н Атанас Спасов. За част от тях отговорът му беше, че не били задължителни като например номерът на договора, а срокът бил ЗАБРАВИЛ ДА НАПИШЕ!!! и то при положение че питах още преди да подпиша защо всичко това липсва.

  5. 8 Анита 02.02.2011 в 19:18

    Здравейте отново. Обещах, че ще пиша за всяко развитие на случая-въоръжена с копието и 8 отбелязани липсващи точки (най-важните от които-номер на договор, СРОК, избран ТП и специфични условия по него) отидох в Хенди. Г-н Атанас Спасов каза, че част от тях не били задължителни като например номерът на договора, и избрания ТП, след като го имало в Данни за потребителя, а срокът бил ЗАБРАВИЛ ДА НАПИШЕ!!! нищо, че от него зависи какви промоционални условия ще ползвам. Да не говорим, че питах още преди да подпиша защо всичко това липсва. Той ЗАБРАВИЛ! Истината е, че смятам всичко това за дописано в оригинала след моя подпис, което означава явна промяна на волята ми. Поодала съм нова жалба до М-тел, в която изброявам 8-те липсващи атрибута, с молба да се сравнят ОРИГИНАЛА с КОПИЕТО и при разлика да се търси наказателна отговорност от г-н Спасов за фалшифициране на официален документ. Цитирах и съответни членове от НК. Най-интересното ми е, че снощи дойде СМС от номер 1001 от екипа на М-тел, в който пише входящия номер на оплакването ми и цитирам „Предстои детайлна проверка, която е възможно да отнеме ПОВЕЧЕ ОТ ОБИЧАЙНОТО ВРЕМЕ“. Инетересува ме дали някой е получавал подобен СМС, защото при първата жалба, която подадох аз не съм. И дали случайно наистина не са решили да проучат по-подробно, това което твърдя. Със сигурност ще има продължение.

    • 9 Даниела Върбанова 18.01.2012 в 23:39

      Много благодаря за ценните съвети, на мен също ми помогнаха!

  6. 10 Пламен 07.02.2011 в 22:29

    Здравейте! Ние получихме отговор от КЗП – казаха ни, че правят проверка и когато тя приключи, ще ни уведомят за резултата. Също така научихме, че М-тел са одобрили още една жалба за измама и са анулирали договора. Стискам палци и при Вас всичко да мине гладко!

  7. 11 Анита 10.02.2011 в 10:10

    Благодаря за подкрепата, наистина от М-тел ми позвъниха вчера и казаха, че жалбата ми е получила положителен отговор и анулират договора и картата. Даже ме посъветваха за в бъдеще да ходя само в техните магазини (само, че вече от опит знам, че и от там лъжат и мотаят).Освен това бях абсолютно права-служителите от Хенди в качеството си на длъжностни лица са излъгали, умишлено са злоупотребили с доверието на клиент и са подправили официален документ (договорът ми, който е в М-тел си имал всички необходими атрибути). За всичко това се носи и наказателна отговорност. От М-тел ми казаха,4е сигналът ми е изпратен на най-високо ниво. Дали ще има санкции за служителите на Хенди, Пазарджик – не знам,но поне за мен остана извода да не вярвам на никой.

  8. 12 Пламен 10.02.2011 в 23:37

    Радвам се да чуя, че и вашата жалба е била уважена. Дотук знам за три успешни случая на анулиране на договор, създаден чрез измама. Нядавам се, че ако тези измами продължат и жалбите не секват от М-Тел ще се замислят дали Хенди да са им „генерален партньор“ (макар, че самите М-Тел имат полза от Хенди, защото много от хората не си търсят правата, плащат си сметките, а Хенди обира лошия имидж, бизнес, какво да се прави…). За нас остава само опита, както е казал народа „Парен каша духа“…

  9. 13 марчо 21.05.2011 в 16:46

    здравейте аз също бях излъган от служители на хенди,отидох да си платя сметката,от там ми предложиха да премина на по разумен тарифен план,а то се оказа 4е не преминавам на друг план а ми връчват друга сим карта която аз не съм искал,и така съм обвързан за две години по 12 лева.никаде в договора не беше записано че това е друга сим карта ,нито тел. номер ,подадох жалба до кзп и ще чакам отговор

    • 14 petrova 22.11.2011 в 21:50

      Здравейте, имаме подобен проблем. Какво стана с вашия отговор на жалбата? Пишете ми моля ви!

  10. 15 tatqna 20.06.2011 в 16:13

    ЗДР, аз също съм възмутена от служителите на Хенди , кога в тази страна ще се научим на думата КОРЕКТНОСТ . Да се обеснява както трябва и да престанат да ни лъжат в тези магазини и да ни обвързват както те си искат. Започнах да изпитвам срам , че съм Българка🙂

  11. 16 Николина 01.08.2011 в 21:50

    Здравейте! поредната жертва на Хенди съм аз! Преди два месеца закупих апарат и подписах договор! Тъй като и до този момент ползват отстъпка с три номера, аз не исках да ги променям,служителите ме увериха,че щом няма да сменям номерата, те автоматично си остават същите! Преди седмица отивам да си плащам сметката,която на стойност беше много по- висока от преди! Неприятна изненада,но в нищо не мога да направя платих и си очаквах писмото от мтел, то винаги идва със закъснение, а понякога и изобщо не идва! Ужас-отварям писмото и всички разговори,с прословутите 3 номера,с които уж имам отстъпка, са таксувани на нормална тарифа. Вече получих СМС за следващата сметка! Откачих-направо в Мтел-писах жалба,молба. Служителита от Хенди в Добрич ми ПОДАРИХА втора карта,за която ме увериха,че не дължа нищо докато не я активирам! Картата е в къщи и не е активирана, но и в двете писма имам такса за втора карта 4,96 без ДДС! не съм за 5 лева или 10….ИСКАМ СПРАВЕДЛИВОСТ! Подадох ижалба до КЗП! Очаквам някакъв отговор! Бъдете умни! Кракът ви да не е стъпил в Хенди!

  12. 17 Georgi Jelev 01.12.2011 в 21:19

    Излъгаха ме много нагло в МТЕЛ/ХЕНДИ( Студентски град -Фантастико ).

    Историята е следната – На 1.12.2011г между 19 и 19:30 – ме излъгаха много нагло и подло в мтел/хенди.
    Отивам да си платя сметката и след заплащането и, служителят Александър Наславов ми предложи да замени текущите ми минути( 400 на месец ) към номера на мтел със други( 100 на месец ), но последните са към всички мрежи. Аз явно го попитах, че при това условие не трябва ли да си сменя тарифният план, при което той ми заяви категорично, че няма да се сменя, а просто тези минути ще се променят. Аз му се съгласих, но само при условие да не си променям тарифния план и че държа да си остана на него. Той ми извади догово, при което аз веднага го попитах какъв е този договор. Той ми отвърна, че това не е договор, защото няма номер, а било стандартен докумен, с който се променя договора. Наистина нямаше номер, погледнах го, видяхм също че няма и срок и подписах. След това той ми каза, че към тази услуга вървял и телефон, останах учуден, но той ми каза, че това е като подарък за лоялни клиенти и го взех. Отидох си с чувството, че нещо не е наред. Погледнах договора и към него имаше прикачено приложение без номер, на което пишеш с малки букви : двугодишен тарифен план Active Start. Не мога да опиша недоумението и отвръщението, което изпитах към този човек, дори неможах да повярвам и хукнах обрано към магазина, но уви беше затворено. Не съм бутнал нито от нещата, които са ми дали – телефона и сим картата( която в последствие видях, и за кошто не ми беше споменато изобщо – защото щях да разбера долната им измама) и която беше пусната в чантичката без да забележа ). В крайна сметка съм с още един договор, който е за две години, и който съм решен категорично да прекратя в най-кратко време и да потърся отговорност към този служител! Попаднах на истории абсолютно на същия адрес, подобни на моята!

  13. 18 иван 14.12.2011 в 12:14

    Видях темата и реших да споделя за начина, по който магазинерче (така ще го наричам, защото за мен той е такъв) в Хенди в Кауфланд Люлин подлъгало баща ми да сключи 2-годишен договор под предлога, че му подарява телефон, който може да ползва 6 месеца и да го върне, ако не е доволен от услугата. Важно е да уточня, че баща ми е на 80 години и си няма и грам представа от месечни такси, абонаменти, промоции и др. предлагани от мобилните опаратори и техните представители. Друга много важна подробност е, че магазинерчето и дума не е обелило, че подаръкът върви с двугодишен деговор и месечна абонаметна такса в размер на 4.90 лв. А договорът, който баща ми е подписал, няма пореден номер, защото, според магазинерчето, той бил само формалност, за да му подари телефона. Току-що се връшам от централния офис на Мтел (за тези, на които може да се наложи да ходят там, адресът му е гр. София, ул. Кукуш 1), където служителите бяха изключително любезни и проявиха необходимото разбиране и съдействие, за да може баща ми да подаде жалба за прекратяване на договора. Като има развитие по случая, ще пиша отново. Иначе първо бях в магазина на Хенди, но там служителката, която беше на смяна, се обади на управителя на магазина и ми предаде думите му, че трябва да подадем жалба до Мтел. Демек никаква работа не свършиха. Дали поради нежелание или поради нещо друго, не знам. Това е засега.

    • 19 Georgi Jelev 22.12.2011 в 22:05

      Развръзка на моето положение( по-горното мнение) е следната. Подадох жалба до мтел( Студентски град ) с подробно описание на проблема и след обещание на служителката, че ще ми изпратят входящ номер на следващия ден и до седмица отоговор на моблата, аз си отидох доншкъде с надеждата, че поне мтел ще ми сътрудничат. Но не. На следващиш ден не получих входящ номер, нито на последващия, чаках една седмица, но резултат никакъв. Отидох при служителката отново вбесен, попитах я какво става с моята молба, тш отвърна, че някъде я била сложила и изобщо не я изпратила. Почнах да се разправям и да викам, тя ме гледаше, като че ли всеки ден така работи( де не споменавам, че точно преди мен едно момиче се разправяше с нея с недоумение ). Както и да е, получих на следващия ден входящ номер и седмица по-късно получавам отговор от „отдел жалби“ МТЕЛ:
      „Извършената проверка потвърди, че сключения от вас договор с номер xxxx със срок на действие 2 години, като може да бъде прекратен предсрочно след заплащане на неустоика. Преди да сключите договора сте имали възможност да се запознаете с клаузите на договора … подписването му означава, че сте прочели разбрали и приели условията .. “ с една думи пре***те хубаво.. Незнам какво да правя, но съм твърдо решен да си търся правата и не смятам и една стотинка да им дам на тези мошенници!!!

      • 20 Balam 12.01.2012 в 17:49

        Аз мога да ти кажа какво да правиш: Гледай къде се подписваш ! Доката им балами ще има и тарикати ! Човек както сам може да се пре**е и друг не може да го пре**бе така.

    • 21 Иван 18.01.2012 в 09:23

      Обещах, че ще пиша, когато има развитие по случая.
      Mtel уважиха жалбата и прекратиха договора.
      Явно при подобни случаи трябва директно да се обръщате към тях и въобще да не се занимавате с Хенди, защото очевидно работа няма да ви свършат.

      Не се отказвайте да търсите правата си.

      Поздрави,
      Иван

  14. 22 Филип 30.12.2011 в 23:01

    И аз се присъединявам към вас. Миналата седмица бях най-нагло излъган от служителка в Хенди. Отидох да си платя сметката и ми казаха, че съм получил бонус от 200 минути и 100 sms-a. Тръгнах си с 2-годишен договор на PlayLoop. Останах потресен как може да лъжат така хората. Аз пожелах да се откажа от този бонус, когато се усетих, че нещо намирисва, но служителката с усмивка на лице ми отговори „Не можеш вече подписа.“ Просто искам да кажа на хората много да внимават с тези лъжци… и не се съгласявайте на никакви бонуси! :X

  15. 23 Даниела Върбанова 17.01.2012 в 00:36

    Благодаря на всички, които са писали (специални благодарности на Анита) и на съставителя на блога Пламен Стоев! Благодарение на Вашите съвети и на мен от Мтел ми одобриха жалбата!
    Писах оплакване и до столично РПУ срещу продавач-консултанта на Хенди, който ми пробута 2 год договор с измама, още че в качеството си на длъжностно лице е подправил официален документ с цел да го използва, за това деяние се носи отговорност съгл. чл.310, ал.1 от Наказателния кодекс- до 5год затвор!
    Надявам се срещу цялото „Хенди Тел“ ЕООД да се вземат мерки, да се глобят от КЗП! И продавач-консултантите да поемат отговорност, защото те са тези, които се съгласяват да лъжат и мамят от млади до възрастни хора!

  16. 24 Georgi 01.02.2012 в 22:27

    Вярно е, че трябва и да гледаме какво подписваме, но когато искат от мтел, да те излъжат ще те излъжат! Все едно, както се изразиха по-горе, да ти ограбят къщата докато те няма, и да ти каже някой – ами да си си бил вкъщи! Това си е чиста измама!

  17. 25 Юлияна Димитрова 08.04.2012 в 19:07

    Здравейте .Искам да споделя и тук възмощението си от тази фирма Handy“.Вярвам,че историята на съпруга ми може да бъде от полза на някого,макар че се надявам силно да няма ощетени като него.На 07.01 Януари съпруга ми отиде в магазина на Хедни във „Фантастико“ ж.к. „Надежда 3“.Плащайки си месечната сметка,служителката му предлага бонус (не нов договор)към неговия номер от 100 безплатни минути към цялата мобилна мрежа + разговори в чужбина, в определени държави.И някакви SMS,вече не помня колкото бяха,но това не е най-важното.Та цялата „екстра“,му казва,девойката,“…няма да ви струва нищо.В момента вие имате план с 15.90лв. месечна сметка.След като вземете тази „екстра“ към вашия план, освен,че ще получите нея,вашата месечна сметка вече няма да бъде 15.90лв,а 9.90лв.“ Мъжа ми помолил за време до следващия ден,за да помисли върху предложението ,но натиска въобще не спрял.Служитлката казала,че тази екстра може да получи само и единствено при плащане на месечна сметка,в деня и часа на плащането.В добавка, видите ли,тя му казала,че има и още един подарък.Домашен телефон със 100 безплатни минути към всички стационарни номера за период от две години без месечна такса.Ще заплати само 4.90лв. за активирането на въпросния домашен телефон.И така мъжа ми се подлъгва,защото тя го притиска да подпише на момента и той не е имал време да помисли.Прибирайки се и казвайки ми какво е направил,аз веднага се светнах,че до този момент не бях чувала за две карти да се плаща една обща месечна сметка при това по-ниска от предишната.Прочетохме на спокойствие договорите,които е подписал за екстрата и установихме,че договорите не са за екстри,а за нови абонаментни планове.На този за дом. телефон пишеше,че няма такса само първите 3 месеца,после се заплаща по 4.90лв. на месец.Последваха 4-ри пъти ходене отново до въпросния мазагин.Питахме поне 20 пъти,така ли е,както е казала госпожицата или е послъгала мъжа ми,с цел подаписване на нов договор за естествено по-висока комисионна към заплатата й. И четирите пъти ни бе отговорено еднозначно,че няма лъжа,няма измама.На въпрос защо пише,че дом. телефон има такса след първите 3 месеца,служитлката отговори:“Ооо,това са стари бланки!“Изчакахме първия,втори месец,идваха по две сметки.10 лв. за едната и 15лв. за другата.Отидохме до M-tel и съпруга ми обясни за какво става въпрос.Служителката на M-tel веднага бръкна в база данни и обясни следното: Няма такова нещо като екстра към договора на съпруга ми.Накарали са го да подпише 2-годишен чисо нов договор със съвсем различен план и с нищо несвързан с досегашния на моя съпруг.Месечната такса си е 9.90,а стария му договор си е с досегашната 15.90лв. Освен това,домашния телефон е без месечна такса,но само първите 3 месеца.После ще заплаща по 4.90лв. на месец.Общо взето девойката от Хенди излъга съпруга ми да плаща по още 15лв. на месец.Той веднага подаде жалба.След 10 дена му се отговори,че може да спре договорите си,ако плати дължимите неустойки.Разбесняхме се.Веднага отидохме в M-tel.Съпруга ми не е сприхав човек,затова винаги бях с него,за да търся неговите права.Попитах за какви неустойки става въпрос и кой на кого всъщност трябва да плаща неустойка?Казаха ми,че знаели за практиката на Хенди и всеки ден се борели за праваша на стотици измамени техни клиенти от тези магазини.Попитах,като знаят,защо не правят нищо въпроса и що за наглост за капак,да искат каквито и да било неустойки при положение,че не съпруга ми е неспазилият условията на договорите,а е брутално и нагло излъган.Направихме голям скандал,но просто нервите си имат някаква граница.Явно обаче,това ще се окаже ключът към нашия успех.Мъжа ми написа втора жалба,този път възможно най-подробна с два напълно изписани листа.След няколко дена се обадили на съпруга ми,докато е на работа.Обяснили му,че не разбрали точно каква е ситуацията от първата жалба,но сега от втората разбрали за какво става въпрос.Казали му,че ще прекратят договорите,които се подписал в Хенди,но трябва да предпише сегашния си договор за две години.Съпруга ми го направи и преподписа.От M-tel обясниха,че когато преподписания договор влезе в сила,ще му се обадят и ще го извикат в главен офис на M-tel за да прекратят договора.Очаква се това да се случи на 21 Март 2012год. Ако успеем да се преборим за правата си,задължително ще ви пиша тук,за да знаете какво и как да направите.

  18. 26 Елена 05.06.2012 в 10:38

    Здравейте, аз също съм крайно възмутена от Хенди и по-точно от служителката Силвия Данаилова Досева, която работи в един от магазините в кв. „Меден рудник“ в Бургас.
    Вчера отидох с цел да си платя сметката и да си сменя тарифния план с по-изгоден за мен, който държа да отбележа, че бях избрала и обмислила предварително. До тук добре, но в крайна сметка покрай смяната на плана успя да ми пробута и един телефон, който според нея бил подарък, без месечна такса, с неограничен брой безплатни минути в мрежата на М-тел, (който не, че ми трябваше) въпреки че доста разпитвах за условията, но с такива изпечени лъжци човек трудно може да се справи… Оказа се, че безплатните минути са само 50 към фиксирани мрежи, а не неограничен брой в мрежата на М-тел, както тя твърдеше и, че се обвързвам с 2-годишен договор, с месечна такса от 4,90 лв., за което дори нищо не ми беше споменала, като само първите 3 месеца (за 2- годишния договор) са без такса. Освен това в договора прочетох, че в 7-дневен срок може да бъде прекратен, при което отидох и предложих да прекратим договора, но естествено отговора беше: „Ами аз вече го пуснах…“ и сега следва ходене по мъките… Няма да оставя нещата така, но доколкото разбрах (от другите, които са изгорели) трябвало да се отиде в Централния офис на М-тел, който е в София, за да се подаде жалба лично. Така ли е наистина? Би трябвало да има начин да се подаде жалба и по местоживеене… Смятам днес в 13.00 ч. да отида и до Комисията за защита на потребителите в Бургас, там също да подам жалба. Дано в най-скоро време да има благоприятен изход от ситуацита, в която попаднах!

  19. 27 Елена 05.06.2012 в 15:40

    P.S. За съжаление, както очаквах аз съм се заблудила по въпроса за прекратяване на договора в 7-дневен срок, има такова нещо, но не и в моя случай… Отидох до Комисията за защита на потребителите – Бургас и се оказа, че трябва да подам жалба адресирана не до тях, а до Комисията за регулиране на съобщенията – София 1000, ул. „Гурко“ № 6 и до Мобилтел – Централен офис, 1309, София, кв. „Захарна фабрика“, ул. „Кукуш“ № 1, но ме посъветваха най-напред да пробвам в офис на М-тел. Вече подадох жалба в М-тел в офис в Бургас, изобщо не бяха изненадани като чуха за Хенди и казаха, че всеки ден някой подава жалба срещу Хенди. В момента съм в очакване на входящия № на жалбата, увериха ме, че ще го изпратят по SMS до вечерта. Смятам да напиша и жалба до Комисията за регулиране на съобщенията, на не съм решила дали да я пусна по електронната поща или с обратна разписка чрез Български пощи, или пък по куриер.

  20. 28 Елена 18.06.2012 в 16:03

    Здравейте, мина само една седмица след подаването на жалбата ми в М-тел и въпреки, че нямах входящ номер, мислех да отида да проверя как вървят нещата, но те ме изпревариха… Обадиха ми се и ме зарадваха, че ще ми прекратят договора без плащането на неустойки, след което отидох до техен офис, върнах устройството и го прекратих.
    Ако ще е от полза за други, изпаднали в подобна ситуация като мен, в жалбата писах, че е на основание: Нарушение на чл. 29 от Закона за задълженията и договорите и чл.4, ал. 2 от Закона за защита на потребителите, след което описах какво точно се е случило, че съм възмутена от изключително грубото и арогантно отношение от служителите на „Хенди“ и че настоявам за прекратяване, без плащане на неустойки, на неправомерно създадения договор, че според Закона за задълженията и договорите измамата е основание за прекратяване на договор и ако не вземете мерки ще отнеса жалбата си до Комисията за защита на потребителите и до Съда.
    Още веднъж се убеждавам, че когато човек си търси правата – има резултат…
    А с КЗП и РПУ откровено казано май хич не ми се занимава вече…

  21. 29 Александър 26.06.2012 в 13:33

    ЕТО ТАКА СЕ СПАСИХ ОТ МОШЕННИЦИТЕ ХЕНДИ. ВЪПРЕКИ ВСИЧКО МТЕЛ ГИ ДЪРЖИ ЗА СВОИ ПАРТНЬОРИ ТА ДА ИМА С КОЙ ДА СИ МИЕ РЪЦЕТЕ …

    ДО:
    „МОБИЛТЕЛ” ЕАД
    УЛ. „КУКУШ” № 1, ГР. СОФИЯ, ПК 1309

    КОПИЕ:
    „КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ”
    ПЛ. „СЛАВЕЙКОВ” № 4А, ЕТ. 3, ГР. СОФИЯ, ПК 1000

    И С К А Н Е
    от Александър Тодоров
    абонат по договори Т0036111, Т1135111 и М3038111
    адрес: ххххххххххххххххххххххххххххххххххххх
    тел. за връзка: 0887-111-111

    Уважаеми Госпожи/Господа,
    Предварително искам да заявя, че съм дългогодишен /от 2000 год./, лоялен клиент на „Мобилтел” ЕАД и до този момент съм бил доволен от услугите и обслужването на Вашата компания.
    На 07.01.2012 г. посетих офис на Вашия партньор „Хенди Тел” ЕООД, находящ се на бул. „Ломско шосе” № 120, гр. София, с намерение да заплатя последните фактури по двата номера, които се водят на мое име: +359887111111 /по дог. Т0036111/ и +359884111111 /по дог. Т1135111/.
    Консултантът, който ме пое в офиса – Костадин Людмилов Ангелов, ми обясни любезно, че договорите ми към този момент са срочни и ако желая мога да ги направя безсрочни, което ще ми даде възможност по всяко време да променям тарифните планове по тях.
    Съгласих се. Казах на консултанта, че за момента няма да променям тарифните планове и го попитах дали ВСИЧКИ условия, включително номерата от „Семейство и приятели” при които работя сега ще бъдат запазени. Отговорът от негова страна беше – Да, всичко ще се запази.
    Като „бонус” и „промоция” за лоялни клиенти, консултантът предложи да ми бъде предоставен стационарен телефон на договор към „Мобилтел” ЕАД. След като го попитах какви са условията за ползване на този телефон, той обясни следното: 1/. 50 минути безплатни разговори към всички стационарни телефони на всички оператори в България, 2/. никакви месечни такси, НИКАКВИ други условия. Аз приех тези условия и консултантът подготви съответните документи. Копие от документите, които получих от него, прилагам като приложение 1.
    Когато получих следващите известия за дължими суми /за м. февруари 2012 г./ бях много учуден защото сумите бяха значително по-високи от плащаните обикновено от мен. Отидох да изясня причините в офиса в Централни Хали и с изненада разбрах, че номерата от „Семейство и приятели”, които ползвам от много време, са премахнати от моите договори /приложение 2/. Разбрах също така, че по договора за стационарен телефон /М3038670/ има клаузи, които не ми бяха разяснени от консултанта – Костадин Людмилов Ангелов, преди аз да се съглася да приема този телефон, а именно: 3/. телефонът се предоставя за срок от 2 години, 4/. след първите 3 месеца има месечна такса в размер на 4.90 лв.
    В заключение твъдя следното:
    1. Консултантът, в стремежа си да осъществи сделка, е нарушил разпоредбите на чл. 4 от Закона за защита на потребителите /ЗЗП/;
    2. Като следствие от това поведение на консултанта са нарушени и разпоредбите на чл. 5 от ЗЗП и фактически той е действал в хипотезата на чл.чл. 68, 68в, 68г, 68д, 68е от ЗЗП;
    3. Без мое знание и против моята воля от групата „Семейство и приятели” са премахнати номерата, които са били включени. Това е довело до увеличение на сметките по фактури №№ 0249111111 и 0249111111;
    4. В случай, че ми бяха обяснени подробно всички обстоятелства по ползването на стационарния телефон не бих го приел.

    Уважаеми Госпожи/Господа,
    Предвид казаното смятам за основателни следните свои искания:
    1. Да бъде прекратен по взаимно съгласие, без санкции и неустойки, договорът за стационарния телефон считано от 30.03.2012 г.
    2. Да бъдат преизчислени стойностите по фактури №№ 0249111111 и 0249111111, като бъдат включени обичайните номера от „Семейство и приятели”: 1/. за ф-ра 0249111111 – тел.№ 0887111111 и 2/. за ф-ра 0249111111 – телефони №№ 0887111111, 0883111111 и 0883111111. Надплатените разлики да бъдат сконтирани при следващото плащане.
    Вярвам, че изграденото в мен впечатление за „Мобилтел” ЕАД, като за коректна и уважаваща клиентите си компания е основателно.
    Приложения:
    1. Копие от документите, получени в офиса на „Хенди” на бул. „Ломско шосе” № 120 – 13 листа;
    2. Извлечения от фактурите за тел. №№ +359887111111 и +359884111111 за три последователни месеца – 7 листа.

    С уважение,
    Александър Тодоров

    • 30 Мая Иванова 08.07.2012 в 16:34

      Здравейте! Аз съм поредната измамена от служители на Хенди, този път в магазина на бул. „Христо Ботев“ № 81, /М тел магазин Ботев 2/гр. София. Ситуацията е същата – с лъжа и измама подарък нова СИМ за лоялен клиент без никакви договори, такси и т.н. и в резултат на това – нов 2-годишен договор с месечна такса от 9,90 лв.
      Когато отидох отново в горепосочения магазин да попитам защо така и едно се говори, а излиза друго не мога да ви обясня аругантното, брутално и невъзпитано държание на двете служителки, особено на едната Гергана Глушкова /ако това е наистина името й, но така пишеше на баджа/ – едно доста закръглено и грубо момиче. Нямам думи….
      Подадох жалба, сега очаквам резултат и когато го получа ще пиша отново, дано е положителен за мен.
      Но в едно съм сигурна повече Хенди няма да посетя, а пък за този магазин да не говорим.

      • 31 Мая Иванова 18.07.2012 в 19:54

        Здравейте! Този път пиша, за да ви информирам за добра новина. МТел одобриха жалбата ми и прекратиха договора без глоби и неустоики.
        Обръщам се към всички измамени – търсете си правата. Може и трудно и бавно да става, но става. Не се отказвайте и не посещавайте офисите на ХЕНДИ. Там има само лъжи и измами.
        Пожелавам успех на всички, които се окажат в моето положение.

      • 32 Мария 09.08.2012 в 17:23

        Здравейте Мая, моят случай е много подобен на Вашия. И аз подадох няколко жалби, последно в КЗП. Ще се боря до край. Вярвам, че справедливостта ще възтържествува! Радвам се за Вас! Мария

  22. 33 Dobrina 07.08.2012 в 12:38

    Здравейте, аз също се оказах от измамените.Посетих офис на хенди за да заплатя месечните си фактури при което ми казаха получавате като клиент подарък карта със 100 минути към международни номера.отговорих им че няма с кого да говоря извън БГ, но те ми казаха че ми се полага и мога да я взема,а ако не се използва нищо няма да се заплаща.Подаде ми договор на който не пишеше срок,нито номер на картата, прочетох и подписах защото видях че няма срок на договор и изрично пак попитах дали ако картата не се използва ще бъде прекратена.отговориха ми-да. Когато днес отидох до техен офис отново да заплащам сметка ми казаха че дължа освен сумата по моя си номер и още някакви близо 30 лв:?… попитах ги какви са и ми казаха номер започващ с 0882.. който така и не запомних а дори и не знаех че е мой.изпратиха ме в офис на мтел при което ми отговориха че става въпрос за карта предоставена ми от хенди на 4.06.2012.Тогава чак ми просветна за измамата-отидох с договора и НЕ ОТПЕЧАТАНАТА дори карта която ми бяха дали и попитах как мога да платя за нещо което дори не е използвано.Отговориха че това са месечните такси.Бях потресена.Не знам как може да са толкова нагли и да пробутват току така карти.Оказа се че договорът ми е за 2 години.Което никъде не е опоменато в моят договор.Едва на 20 съм а се сблъсках вече с нередността.Дано и в моят случай има развитие, виждам че повечето сте били облагодетелствани след жалбите.Дано и при мен се получи.Повече и кракът ми няма да стъпи в офис на Хенди. И за сведение -всичко това отново стана в офис на хенди в Студентски град !!!

  23. 34 kydesivedjoni 28.08.2012 в 08:55

    И аз така бях ИЗМАМЕН, в абсолютно същия магазин. В продължение на 12 месеца пусках жалби за спиране на картите в МенТел, въртяха ме по всевъзможни начини, да съм платил само таксите, после да съм платил само неустойките… всякакви глупости. Накрая анулираха и картите и сметките и договорите, всичко, без да платя дори и стотинка, само главоболията и 6-е ходения до офис на МенТел🙂 Това, което мисля, че беше тежест за решаване на проблема, бе цитирането на закона за защита на потребителите, не помня кой член беше, но гласеше нещо за предоставен продукт с подвеждаща информация. Така че борете се до последно!

  24. 35 Катя 29.08.2012 в 21:29

    Здравейте! И мен успяха да измамят две служителки на „Хенди Тел“ в Студентски град, ул.”Проф.Георги Брадистилов” 6. Влязох, за да си платя сметката, при което ми обясниха, че мога да подпиша документ за „спиране на клаузата за автоматично преподписване на договор“. След като платих сметката започнаха да изготвят „документа“ и ми обясняваха, че съм на зимна Мега лууп тарифа и мога да мина на лятна със същите условия на договора ми досега. Казаха ми да заплатя 6 лева, защото не ми бил изтекъл настоящият договор и се доплаща и 9, 90 тъй като се сменя от зимна на лятна тарифа. Извадиха ми 14 листа договор, в който имаше и други приложения и тарифи на Мтел, като попитах ми казаха да не обръщам внимание и че са просто там да ги имам. Преди да си тръгна ми връчиха Хенди плик с договора и оставиха на плота 2 сим карти, които били напълно безплатни – една с безплатни минути за разговори и втора за безплатен интернет с някакви мегабайти, чиито срокове скоро щели да изтекат и да съм ги ползвала в близкото време. В договора пишеше цифрата “ 24″ но без никакво обозначение след нея (дни, месеци, години) и не обърнах внимание.
    При пристигане на новата фактура се оказа, че дължа много повече от всеки друг месец и естествено се обадих на оператор за въпроси. Оттам ми отговориха, че имам ТРИ нови договора за период от ДВЕ години, на което възмутено отговорих, че наскоро съм подписала само ЕДИН договор в Хенди, за спиране на клаузата за автоматично преподписване и лятна тарифа Мега луп. Операторката каза ,че НЕ съществува такова спиране на клауза от много време и как съм могла да се вържа.
    Според Закона за задълженията и договорите за Недеиствителност на договорите по чл.27 и чл. 29 договорите се унищожават, ако са сключени чрез измама.
    Операторката ми каза, че съм обвързана и въпреки, че косвено призна че има измама, твърдо каза, че не може нищо да се направи. На другия дет се обади пак, обясних и пак същото и започна да се извинява за неудобството и предложи отстъпки от месечните такси на двете нови карти, като ми даде един ден да помисля.
    Вече съм написала обяснение на ситуацията и законите, които действат в случая в Искане към Мтел и КЗП за прекратяване на всички договори, сключени в офиса на Хенди!
    Ще ги връча, и след това ще напиша, какво е станало, ако успея да взема имената на служителките, тъй като никъде в моето копие на договора не фигурира нито едно име освен моето.

  25. 36 Катя 02.09.2012 в 00:07

    Здравейте! За няколко дни, след като разбрах, че съм била измамена, след много разговори с операторки по телефона, договорите бяха прекратени, без неустойки.До този момент само една сума, която твърдят, че дължа за новата фактура, която всъщност е нереална, тъй като договорите ми ги прекратиха и уж са я преизчислили, но след преизчисляването са останали две такси за 2-те вече с прекратени договори карти (т.е. те не съществуват вече), от което следва, че и самите такси са невалидни, но твърдят, че ги дължа. Имам още време до краен срок на плащане и ще изисквам да ми се върне всичко, което съм платила, както и което се твърди, че дължа за вече прекратените договори. Подадох и искане да бъдат подведени под отговорност двете служителки, извършили измамата.
    ВИНАГИ си търсете правата, четете законите, и търсете справедливост! Ако се мълчи, няма да се оправи тая държава! Такива ситуации, с такива огромни компании, които се позволява да се случват все още, са немислими.

  26. 37 flora 02.09.2012 в 16:11

    Zdrabeite…i men me izmamiha v handy…kato se okazah s 3 registrirani karti na moe ime,za koeto razbrah 20 dni po-kasno i koito ne sam polu4ila…i sas plateni taksi za abonamentnite planove,za koito ne sam pla6tala li4no az , a nqkoi drug……nai-pla6e6toto e 4e sim kartite sa na moe ime,a nikoga ne sam gi vijdala..molq ako na nqkoi mu se e slu4ilo sa6toto kato namen…da ne e polu4im sim kartite da mi pi6e…hodih vav instituciite,v koito mojeh da signaliziram…tam ne mojaha da mi dadar adekvaten otgovor kakvo da pravq…ne znam kak kogo da se obarna za tozi slu4ai sas lipsva6ti sim karti…

  27. 38 Ivan 07.09.2012 в 17:53

    Е и аз съм от излъганите, винаги съм бил предпазлив ,но ме измамиха на края.Подариха ми някакъв подарък за подновяване на договора,който се оказа че е домашен телефон ,които мога да върна по всяко време.Този телефон го ползвам безплатно и т.н. Е в крайна сметка се оказа че го ползвам безплатно като тестови период и след това 2 год.договор.А сега се налга да намеря накои ,които все още ползва стационарен телефон за да си говорим.И

  28. 39 Evgenia 10.10.2012 в 23:11

    4.09.2012 – поредната потърпевша от измамите на Хенди – офис на бул. „Витоша“ 69. Чудя се, след толкова коментари във форумите, поне от 2009 досега…. защо ИЗМАМНИЦИТЕ са безнаказани? Защо пазарът не е изчистен от тях????

  29. 40 Evgenia 10.10.2012 в 23:46

    Според КЗП, измамите трябва да се отнесат към съда. Проблемът е, че договорът е подписан и няма свидетели на измамата. Но при толкова измамени, ако 20-30-… души опишем накратко безобразията на тази „фирма“, дали пак ще бъде „моята дума срещу думата на мошениците“ или ще е думата на 20-30-… човека срещу тази на една фирма-измамник?

  30. 41 magdalina Ivanova 16.11.2012 в 19:45

    И аз бях измамена наи нахално и подло от Handy-офиса на бул.Христо Ботев 2 служителката се казва Гергана Глушкова. Дали забогатя тази Гергана от измамата с мен,толкова ли изпадна горката че с лъжа може да печели пари. Наи нахално ми е сложила нова сим карта в наилоновото пликче което ми даде заедно с договора,позорно е да работиш по този начин,че тя може и марихуана да ми сложи,възмутена съм. Да заслужават наказание такива нечестни служители.

  31. 42 Martin 04.12.2012 в 16:32

    Направо съм бесен! Като цяло съм предпазлив, но не съм очаквал, че в магазин от такава верига ще ме гледат в очите и ще ме лъжат все едно купувам от незаконен амбулатен търговец. Пределно ясно ми е, че всячески ще ти замотаят главата и ще премълчат по-неприятните подробности (както се казва, написаното с малки букви), но че най-нагло ще ме лъжат!
    Отивам аз в Кауфланд – Люлин да си платя сметката и консултант-прецаквачът почна да ми обяснява как имам право само този месец да си взема мобилен интернет – 1 GB само за 1 лев на месец (едно кафе по неговите думи). Аз му обясних, че си имам Интернет вкъщи с рутер и въобще не ми трябва, но разбира се почна да ме убеждава, образува се опашка…Накрая си помислих „какво пък…поне на брат ми може да му свърши работа за лаптопа, когато не го ползва вкъщи“. След като подписах ми каза, че му дължа 9.90 за ползване на самото устройство (флашката). Стана ми ясно, че се прецаках, но дори не предполагах колко. Получавам си касовия бон уж за ползване на устройството, а всъщност се оказва плащане на такса за самия интернет. Веднага ми светна ламичката, че всъщност ще си плащам по 10 лева на месец за интернет, който не ми трябва. Връщам се да си прекратя договора, но разбира се ми казаха да отида в М-тел. От там ми обясниха, че с тяхните колеги в Хенди често има проблеми (ами за толкова години да сте направили нещо по въпроса). Оказа се, че не мога да прекратя договора в 7-дневния срок, който по принцип една от клаузите на въпросня договор позволява, тъй като съм получил устройство за ползване. Така и не мога да разбера какво общо има това дали си получил устройство за ползване на дадена услуга или не, факта че си се отказал от самата услугата…нали им връщам устройството. Това явно е поредната вратичка за прецакване. То почти във всички случаи получаваш някакво устройство…и безплатен gsm ще ти наврат в ръцете ако трябва. Демек, клаузата за отказване в 7-дневен срок е просто проформа за пред КЗП, че уж са ти дали възможност да се откажеш….да ама не. Написах искане за прекратяване на договора, пък да видим…Но като гледам всички какви мошеници са, не ми се вярва да стане нещо…

    • 43 Joanna 22.12.2012 в 16:02

      Сигурно е бил същият който ми набута 2 годишен договор, като ми обясни че е шест месечен и мога да го прекратя с молба на 6- тия месец. Освен това съм подписала договор не в плана за който сме се разбрали, а друг по-скъп. Питам го няколко пъти едно и също нещо – той нарочно не го обяснява разбрано. Помислих си че просто е малоумен, но като си получих сметката за 2 рия месец разбрах кой е „малоумния“ :(((

  32. 44 Rumboni 13.12.2012 в 17:40

    браво на всички ,ако бях прочел по рано тези неща нямаще така да се
    врътна сам.Купих таблет’ДИВА9.7′ за 349лв.на 19.06.2012г.От тогава до днес е 6 пъти ремонтиран,сменян -уж,и ,както се казва кръв повръщам пари не връщам. Това е наглост голяма.Щепиша на всякакви комисий,обудсмани и др.

  33. 46 podlugala-se 17.12.2012 в 18:12

    Туко-що и с мен се случи доста неприятна случка с Хенди и ще я опиша в „излъган“. Поне успях или би трябвало да съм успяла да анулирам договора. Не съм съгласна, че хората, които казват, че не трябва да четем, не са прави, защото аз обвинявам и себе си. Въпреки лъжите на словохотливото момче в хенди, трябваше да мисля малко повече за това, което пишеше, а и да прочета по-добре. Четенето го направих малко по-хубаво след като излезнах от The mall, в който се случи всичко и добре че договорът още не беше активиран.
    Не съм съгласна и че мтел нямат вина. Може хенди да им вършат мръсната работа, но мтел много добре знаят за нещата, които се случват, но не взимат мерки, защото печелят от лъжите. В магазин на мтел казах, че искам да подам жалба за начина, по който притискат хората да взимат решение на момента, казвайки им, че иначе офертата не е активна. Беше ми казано, че имало много сигнали….

  34. 47 donitos 18.01.2013 в 17:02

    здравейте, аз също бях измамена от Хенди Бургас М.Рудник и това което прочетох тук ми даде надежда да си търся правата,,,,,един ден отидох да си платя сметката за тела и ми предложиха безплатен домашен телефон подарък понеже съм била на Луп, съгласих се но не ме уведомиха че има друга сим карта към нея. Когато разбрах поисках на сащия ден да се прекрати договора, но думите на служителката бяха че вече е в активация и не може, че няма за какво да се безпокоя защото нищо допълнително съм нямала да плащам, Когато месечната ми фактура дойде ясно пишеше че след третия месец се плаща 4,90,Отидох в офиса и същата служителка беше там,показах фактурата си и я питах защо има такса а тя ми каза че не знае…..Потресена съм как има хора които да лъжат така, искам да спомена че бях бременна в 9 месец когато се случи. Подадох жалба в М тел одобриха я, уговорката е да преподпиша сегашния си договор и да върна телефона.
    Искам да кажа на всички които са измамени,търсете си правата и не позволявайте да ви мачкат,заради такива като тях,забогатяват на наш гръб

    • 48 Plamen 태권도 Yovchev 25.01.2013 в 10:42

      Здравейте на всички. Мен също ме излъгаха в Хенди. Като ми дадоха карта уж за 2 месеца, а ми направили договор за 2 години. Става въпрос за Мтел Актив Старт. Пуснах искане да ми бъде спряна и направения договор- анулиран. Днес е 6-ти ден. Чакам развитие.
      Ако искате, може да се съберем повече хора и да дадем гласност на случая. Най-лошото е, че са ми спряли и Луупската карта, казаха ми, че няма да я пуснат докато не си платя неустойките по договора – 160лв. Ако някой иска да се свърже с мен email: plamenkooo@gmail.com

  35. 49 Nina Petrova 28.05.2013 в 22:00

    Измамници ще има докато се ловим като шарани-не ми го събира главата как е възможно да не е останало нищо човешко в нас.Днес беше мой ред да клъвна на измамниците от Хенди-влязох да си платя сметката и един много любезен мушморок,почна да ме баламосва,че като лоялен клиент ,ми се полага телефон само срещу 7 лв,без никакви задължения повече.Изрично попитах ,имам ли някакъв ангажимент в последствие,отговора беше ,не,дори щял да ми подари прима карта.Реших,че мога да я подаря на майка ми.Тъй като не съм наясно,какво защо и колко-все пак не си купувам телефон всеки ден,няколко пъти попитах консултанта Петър Петров ,има ли нещо което е пропуснал да ми каже ,и сигурно ли е ,че с тази карта нямам никакъв ангажимент към Мтел.Отговора беше категоричен-всичко ми е казал и ангажимент нямам.Някак между другото спомена срок 24 месеца,на което аз въобще не реагирах.Стиснахме си ръцете и се прибрах в къщи-за мой късмет реших да прочета договора,и изстинах -оказа се,че си е карта на договор за 24 месеца.Разрових се в сайта на Мтел и в сайта на Хенди ,не намерих такава промоция за прима.Обадих се в магазина на Тодорини кули,управителя(в последствие разбрах ,че е той) ме метна най безцеремонно,че колегата отишъл да похапне,щял да ми върне обаждането веднага.Тъй като нещо не ме свърташе,бръмнах до там-младежа с широка усмивка ми разправи,че забравил да ми каже,че нямало графа за прима,видиш ли тя промоцията била специална,за това е нямало.Аз пак като шаран ,помислих-колко ,мил млад човек,мога да му бъда майка.
    Обаче ,духа вече беше пуснат-споделих със синът ми,той много се посмя и каза-пак са те измамили,обади се на оператор,за да се убедиш.Така и направих-естествено ,че се оказа сключен договор,а не прима.
    Върнах се,отново,готова да направя младежа на бъзе и коприва,за негов или за мой късмет го нямаше.Междувременно ми се обадиха от Мтел,много подробно ме посъветваха какво да направя(приятно ме изненадаха).Управителят,който беше присъствал когато младежа ме лъжеше,все пак рамо до рамо работят,направо беше обиден,защо съм си го изкарвала на него и т.н. .В края на краищата подадох молба за прекратяване и сега чакам резултат.Остана у мен една горчивина,как е възможно да обучаваш персонала си с любезност да грабят хората,човешката дума нищо ли не значи.Искам да попитам шефовете на Хенди,пък и персоналът им-как се чувствате когато измамят майка ви,баща ви,баба ви?Струва ли си да градиш фирма с откраднати пари?Никога повече Хенди!

  36. 50 Боряна Стоянова 30.07.2013 в 11:52

    Здравейте, за първи път пиша тук, но днес просто бях изкарана извън кожата си от нерви.
    Аз успях да избегна ситуация, в която да се вържа към нов „бонус” или „промоция” , но взе да ми писва да ме правят на идиот и да не си търся правата.
    Днес заедно с брат ми отидохме в офис на Хенди, предпочетохме него, тъй като е по-близо.
    Желанието ни беше да прехвърлим договора, който е с две карти от негово на мое име. Запознати сме с условията да присъстваме и двамата и да се заплати такса за прехвърлянето на собственост съответно по 12лв. за всеки номер. Желая само да вметна, че двамата живеем в различни градове и сега имахме идеалната възможност да осъществим прехвърлянето.
    След като приключихме с прехвърлянето аз останах в офиса, за да променя тарифните планове на двата телефонни номера. Но, изведнъж това се оказа невъзможно без подписването на срочен договор, при условие че новата промоция, от която искам да се възползвам е за безсрочно използване на услугата. Беше ми обяснено, че Хенди са партньори на Мтел и при тях задължително трябва да се подпише нов договор след прехвърлянето на собственост. След консултация с оператор на Мтел беше потвърдено, че след като договорът, които е прехвърлен на мое име е безсрочен мога безпроблемно да мина на съответния тарифен план.
    В крайна сметка дори и това не се оказа от полза, защото момичето просто си настояваше на своето. Единственото, което ми беше обяснено, е че това са правилата на Ханди и дори не ми беше позволено да видя къде го пише това черно на бяло, тъй като било конфиденциална информация! А накрая когато попитах дали това ще бъде упоменато в договора, ако реша да подписвам такъв, отговорът беше отрицателен!
    За финал даже прехвърлянето не се осъществи, защото отказах да сключвам нов договор!
    Въпросът ми е защо въобще Ханди предлагат тези услуги на Мтел, след като има различия в условията?
    Защо аз нямам право на достъп до тази информация и защо тя няма да бъде посочена в договора, който се очаква от мен да сключа?
    Ще съм много благодарна ако някой може да ми помогне, за да разбера къде мога да потърся информация свързана с този въпрос. Целта ми е да разбера дали тази служителка, на която два пъти й прекъснах цигарката е некомпетентна.

  37. 51 ivo 13.08.2013 в 16:14

    тези явно са си помияри-мен ме прецакаха с договор за и нет 2 г и такса от 9.90 изплувала от нищото къ втората фактура.ще обжалвам и допускат мн грешки в документите-липсва номер на договора както и приложение с точната цена на енстал такса

  38. 52 Елена Пенчева 19.08.2013 в 20:40

    Здравейте, Още една измамена от магазин на Хенди, но този път историята е със закупуване на GSM на лизинг чрез Ти Би Ай. Консултантът ми каза, че към GSM върви и застраховка имот, едва ли не като бонус. На въпроса ми не е ли тази застраховка по желание, а отговорът – не. Разбира се, подписах договора, без да го прочета намясто в магазина. При последващ прочит вкъщи, ми стана ясно, че застраховката е изрично по желание на клиента. В момента правя последен опит чрез Ти би ай да разваля покупката, макар че дълбоко се съмнявам. Звънях и в Комисия защита на потребителите, но оттам ми казаха, че нищо не могат да направят, защото вече съм се разписала на договора и че непрекъснато валят жалби по повод измамени от магазините на Хенди.

  39. 53 Megi 02.11.2013 в 15:01

    Поредният измамен от Хенди! Този път с телефон, който се ремонтира за 5-ти път в рамките на 3 месеца.Моля за съвет!

  40. 54 Дон Кихот де ла Манча 06.12.2013 в 15:10

    Чудно ми е защо всички се оглеждате в Хенди, като те са просто едни изпълнители/маши на Мобилтел. В дъното на проблема е ВИНАГИ Мтел или съответния оператор. Просто по този начин Хенди са бушон/изпълнител/лицето на измамата и обират негативите (само вижте в интернет как всички заглавия са относно Хенди, а не Мтел), а пък Мтел в последствие се правят на невинни госпожици.

    Всичко е ако мине номера. Ако при 700 човека на всеки 1000 излъгани минава номера, берекет вересия за съответния оператор.

    Най-лошото от цялата работа е, че и трите оператора са еднакви. А още по-лошото е, че в България почти навсякъде се процедира чрез измами и лъжи. Цялата държава е изтъкана от такива схеми.

  41. 55 Wizard 06.01.2014 в 12:59

    Те очевидно завклякоха маса хора с дефектни стоки последните 3 години и изведнъж половината им магазини изчезнаха остана само сайта им който продължава да мами, истината е , че винаги има кой да се преебе и да търчи в кзп (кУр за Потребителя), където ще разбере , че е безсилен. Аз лично след като ме разиграваха там и с тази комисия прилежно им пръснах витрината с една гранитена плочка , да видите още на другия ден ми се обадиха и смениха стоката за 100 лв естествено с друга дефектна бройка . Пуснаха и жалба в полицията ,но успях да се измъкна. Единственото което очевидно може да направите е а) да пребиете персонала им след работа и б) да счупите витрината на техен офис , …вие си изберете…или замълчете завинаги

  42. 56 JORO 07.01.2014 в 18:09

    Zdraveite az sa6to bqh izmamen sas pokupka na tel ne mi se pi6e za slu4aq, samo 6te kaja 4e tova sa mo6ennici, ili da si smenqt rabotnicite ili kadrite v centralniq ofis ili se obesete MOSHENNICI DOLNI

  43. 57 TVD 16.01.2014 в 23:51

    Здравейте! Радвам се, че открих този блог, за да споделя и своите преживявания в Хенди. Или по-точно тези на майка ми.
    Както може би вече се досещате – ние сме поредните излъгани от тези мошеници.

    На 27.11.2013г. майка ми посещава офис на Хенди в София (пл. Славейков), за да се поинтересува как стоят нещата със закупуването на таблет от тях. Тъй като е дългогодишен клиент на Мтел (от самото им начало като мобилен оператор) има доста на брой точки. „Любезен“ служител й е обяснил, че може да се възползва от покупката на таблет на по-ниска цена + 1500 точки. Другото условие било да си смени тарифния план, на който е в момента (?!) (някак не разбирам какво общо има тарифния й план НА ТЕЛЕФОНА с ОТДЕЛНИЯ таблет, но както и да е). Започнал да я баламосва колко изгодно щяло да й бъде с нов тарифен план, как щяла да има 100 безплатни минути към фиксирани мрежи и не знам си колко номера от мрежата на Мтел, с които да говори за без пари. А за капак, понеже е лоялен клинет получава и „бонус“ – 2 апарата + 2 сим карти, които били напълно безплатни. Мотали са я със сладки приказки във офиса им около час! Накрая са й хвърлили 10 листа за подписване и тя в бързината не е успяла да изчете всичко, а само отгоре-отгоре ги е прегледала и е сложила подпис. Пък и откъде да предположи, че ще я мотаят толкова много време, за да я лъжат ?! Накратко: умишлено са я заблудили и измамили като са й казали, че си сменя тарифния план, а всичко останало получава като „бонус“ за лоялност – в последствие се оказва, че е с цели ТРИ нови сключени договора към тях! Единият е договорът за таблета, който върви в комплект с мобилен интернет на стойност 9,90 лв. на месец, така че него няма да го броим, тъй като си е в рамките на нормалното, но останалите два ?! Оказва се, че двете „подарени“ СИМ карти са си на отделни договори, всяка от които с месечна такса от 6,90 лв. Едната дори не е вадена и разпечатвана от пликчето, камоли да е изпозлзвана. Такова мазало са направили, че всичките тези такси и простотии идват на една фактура и в момента майка ми получава сметки от типа на 50-60 лв. без да зане кое откъде идва. А откакто е клиент на Мтел до момента никога не е плащала по-висока сметка от 20-25 лв. Отидохме директно в офис на Мтел, за да попитаме как е възможно подобно нещо, а там едно служителче с цялата си наглост взе да обяснява как Хенди не им били никакъв партньор и как си била имала договор, който е подписала и едва ли не – да е мислила преди да подпише. Направо бяхме побесняли. Днес отидохме в друг офис на Мтел и след като обяснихме подробно за какво иде реч, техен служител посъветва майка ми да напише жалба, в която да обясни какво точно се е случило, след което да я занесе в който и да е от офисите им и да чака входящ номер, а в последствие и разглеждане и отговор по нея. По изражението му си личеше, че нашият случай въобще не е прецедент, дори на няколко пъти вметна коментарчета от сорта на „ами те са гледали да ви вземат парите само и да ви минат“. Не знам дали ще одобрят жалбата и дали ще благоволят да прекратят двата договора, но едно е сигурно – никакво отказване. Дори възнамерявам да се свържа и с КЗП и там също да подадем каквото трябва. Не мога да си обясня що за хора са това ?! Толкова безцеремонно и нагло да заблуждават клиентите си и по този начин да ги гърбят с какви ли не сметки…

    Веднага щом има развитие по случая ще пиша отново, за да разкажа.

  44. 58 TVD 06.02.2014 в 13:35

    Здравейте!

    Обещах да пиша при развитие на случая и го правя.
    Майка ми написа жалба, в която подробно обясни какво точно се е случили и как от Хенди чрез заблуда са я набутали още два договора. Подадохме жалбата в офис на Мтел, дадоха ни входящ номер и ни увериха, че в рамките на 1 месец майка ми ще получи съобщение, в което ще пише дали жалбата е разгледана и къде да отиде, за да получи повече информация. За по-малко от месец наистина получи такъв смс – жалбата беше уважена. Предложиха й да преподпише единствено договора за тарифен план, а останалите 2 СИМ карти и договорите към тях бяха анулирани. Честно да си кажа не възлагах големи надежди, но този път ме изненадаха приятно от Мтел. Така благополучно приключи всичко, но искрено съветвам останалите – ХОРА, НЕ ПОЗВОЛЯВАЙТЕ ДА ВИ ПРАВЯТ НА МАЙМУНИ! НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ! ГОВОРЯТ ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ, ЗА ДА ВИ ОМАЯТ, А СЛЕД ТОВА СЕ ОКАЗВА, ЧЕ НИЩО ОТ КАЗАНОТО НЕ СЕ ДОБЛИЖАВА ДО ИСТИНАТА! Така че бъдете много внимателни и отказвайте всякакви такива „бонуси“ и „подаръци“, които искат да ви правят… после ще ви излязат през носа.

  45. 59 az 17.04.2014 в 14:39

    днес и аз имах случка в хЕНДИ ПИСАХ ИМ ЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ НО СЛЕДВАЩИЯТ ПЪТ ТЕЖКО ИМ АКО РЕША ДА СИ КУПЯ ТАБЛЕТ ОТ ТЯХ ЗА 300 ЛВ ПРИМЕРНО ЕТО И КАКВО СЕ СЛУЧИ И КАКВИ ИМ ПИСАХ : Днес си платих сметката за телефон във ваш офис в град Бургас … много трудно , ваша служителка се държа арогатно защото сметката ми беше от порядъка на 46 лв от които 6 лева бях предварително приготвила стотинки от 0.5 ст. о.2 ст и о.1 ст. мое право е да си платя и купя каквото си пожелая с български пари включително и жълти стотинки , но според вашата служителка неможе почна да спори с мен да ми казва да ходя в банка да обменям парите нямала да ми приеме иначе парите , тя неможела цял ден да работи за мен и да брои жълти стотинки и какви ли не други арогантни против правата ми неща , казах и че няма право да се държи така и е длъжна да ми приеме парите т.е от 46 лв /6 лв жълти стотинки/ защото иначе викам защита на потребителите , тя ми каза да звъня на който си искам ,но няма да ми ги приеме … в последствие аз бях готово да звъня колкото и да не ми се иска на такива святи празници да се занимавам с елементарната ви служителка която явно не е запозната със законите и законите на нас потребителите , ваши клиенти копувачи и платци и в последствие след всичките обиди почна да брои парите , след като друга нейна колежка явно разбра за какво става въпрос и почна да брои . не ми се искаше да ви пиша но немога да допусна такова държание спрямо мен тези думи и обиди към мен от някаква си служителка ! Съжелявам но следващият път когато реша да си закупя таблет или реша да си платя сметка няма да е в никакъв случей във ваш офис на хенди , разочарована съм от държанието на вашата служителка и предполагам че не е единствената такава !

  46. 60 Янислав 26.06.2014 в 17:25

    Здравейте! Поредния измамен от Хенди.Потресен съм от тези мошенници. Миналият месец си поднових договора и ми дадоха една карта, като ме увериха, че е безплатна. Дадох съгласието си, след като повторно попитах какво ще ми коства. Отговорът беше „Нищо“. Този месец получавам двойно по-голяма сметка. Освен че плащам договора си, плащам и така наречения „безплатен номер“ плюс някаква интернет карта, за която изобщо не е ставало въпрос. Не съм ходил до офиса им. Още не съм решил какво трябва да направя . Какво бихте ме посъветвали?

    • 61 Пламен 27.06.2014 в 09:16

      Здравейте!

      Бих ви посъветвал да напишете жалби до Хенди, М-тел и КЗП, както направихме ние. Няма гаранция, че това ще помогне, но ако не правите нищо със сигурност никой няма да дойде и да ви каже „О, вас са ви излъгали, но не се притеснявайте, сега ще оправим всичко“.

      Най-доброто решение за бъдещи проблеми е просто да не стъпвате в „Хенди“, ние правим така от години.

      Успех!

  47. 62 Петьо 20.11.2014 в 15:15

    М-Тел продължава да си е НАЙ-добрият мобилен оператор , а че не е стикована дейността им с М-Тел си е за тяхна сметка !!!

  48. 64 Васко 19.06.2015 в 19:47

    Здрасти.
    Хенди са най-уникалните мошеници в тази държава. Безочието им надминава дори и политиците.
    На 15.05.2015г отидох до клон на М-тел да си сменя тарифният план, тъй като не съм го променял от 2007г, има много по изгодни, но просто от тогава си плащам всички сметки по интернет, та не съм стъпвал в клон.
    Когато попитах какви планове могат да ми предложат, ми беше заявено, че съм подписал двугодишен договор и трябвало да си остана със същите условия. Казах им че са прави и договорът който подписах през 2007г е със срок от 2г но сега е 2015г и ми заявиха, че двугодишният договор , който те цитират е подписан на 10.09.2014г . Подадох жалба в М-тел да си коригират грешката, тъй като досега няколко пъти са ми пращали фактури за по 5-6 месеца неплатени сметки, които само с обаждане в CALL CENTER -а на М-тел ги оправяхме за 5 минутен разговор, след като им дам информация за номер на интернет транзакциите с които съм заплатил.
    Този път обаче след 34 дни ми заявиха, че грешка няма и, че съм подписал договор в Хенди за 2 години и съм си купил някакъв телефон Samsung 1200 , което като ми го показаха ми стана смешно. Програмист с телефонче за 20 лв. от тия най -смешните. Абе смешна история, показах моите 3 телефона iPhone 5, LG G3 и служебния Lenovo p70, момчето зад касата само вдигна рамене и ми каза ходи в комисия за защита на потребителите друго не мога да ти кажа. Изпринти ми договора, който беше подписан с една буква В навсякъде, което ме накара да се засмея.
    Сега чакам да ми прекратят договора. Междувременно се преместих към VIVACOM надявам се там да е по-добре.

    Така, че да знаете. Не е необходимо дори да отидеш до клон вече за да те измамят. Изглежда просто е необходимо да си им клиент !


Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s





%d bloggers like this: