Аз съм късметлия

Някои момчета казват, че искат да имат момиче, което да им прави копмания в тяхната страст към компютърните игри. Сещам се за един, който към стандартните изисквания към другарка в живота (готвене, чистене, това-онова) беше добавил, че тя трябва да играе StarCraft, за да има за какво да си говорят… Е, ако това е единственото, което бихте желали от човека до вас, то аз определено съм случил на момиче. Макар понякога да е изморително да играете на Frozen Bubble докато се стигне до резултат 101 : 94…🙂

0 Responses to “Аз съм късметлия”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

