Здравей, свят!

Здравей, който и да си!

След повече от четири месеца мълчание в стария ми блог вече е ясно, че той е мъртъв. А имах големи очаквания за него и за себе си. И ми се пишеше. Само че тогава много неща не ми бяха ясни (те и сега не са, наясно съм само, че не съм наясно), мислех си по съвсем друг начин за тях. Сега не знам какво да мисля. Знам само, че още ми се пише. Това графоманията е лошо нещо, лепнеш ли я веднъж, няма оттърване… И ето, че в края на 2008 (ама съвсем накрая🙂 ) си създадох нов блог. С началото на новата година ще се появи и нов блог. Голямо събитие, няма що… Нищо чудно, че краткото описание по подразбиране е „Just another WordPress.com weblog“. Но поне този път датата на създаване не предразполага към грандомания, старият блог беше точно наборче на република Косово, а това ми звучеше много интересно и предразполагащо към противоречиви теми. Не се получи, в крайна сметка. Иначе се запазва тенденцията да създавам блогове преди празници. Предният път – преди рожденния ми ден, този път – преди Нова година. Какво пък.

Няма да пиша за какво смятам да пиша (то още за нищо не възнамерявам да пиша), нито пък ще редя обещания за новата година. Ще гледам на писането като на игра. А ако ми омръзне да играя няма страшно, в океана от блогове един повече, или един по-малко, няма да има съществена разлика.

Та, накратко (то за мен има ли такова нещо въобще?🙂 ) да ми е честит новият блог и със здраве да си пиша в него.🙂

Весели празници!

0 Responses to “Здравей, свят!”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

