Reise, Reise…

Багажът ми вече е събран, всичко е готово, утре сутринта ще пътувам за София, за първия кандидат-студенстки изпит в живота си. Математика. Сериозна работа. Много хора ми стискат палци, аз също вярвам в успеха, но кой знае? След две седмици ще знам дали съм се справил. А и да не съм — голяма работа.  Все пак това е предварителен изпит. А на редовния ще съм още по-подготвен и по-спокоен. Няма място за притеснения. Не се шашвам, знам къде ми е пешкирът.🙂 Или поне с такова заблуждение живея.🙂 Сега слушам „Reise, Reise“ на Rammstein и си мисля за това, че всеки си следва пътя. А пътища много, даже не трябва да се обръща колата. Стига простотии, лягам си, че утре ще ставам в три…

0 Responses to “Reise, Reise…”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

